Wednesday, May 19, 2010

ke PKNS mencari cinta

baru2 ni aku ke kompleks PKNS mau bukak berurusan dengan bank.sebagai seorang penunggang jet ski,aku parking la kat tasik.masa nak lintas jalan, aku nampak seorang budak perempuan melilau kat situ (muda 2 3 tahun dari aku kot).aku buat bodoh je la.dah masuk ke dalam,aku terlupa handphone tertinggal kat dalam jet ski,kat poket depan tu.(aku memang macam ni.selalu tertinggal handphone,wallet kat situ.jadi silalah curi jika jumpa.pasti terkejut dengan kekayaan aku)jadi aku keluar lah semula.

lepas tu aku nampak lagi budak tu.eh ape da dia ni.aku nak masuk dalam balik pun berselisih dengan dia lagi.

setengah jam kemudian,urusan aku selesai.aku keluar je dari bangunan klasik PKNS tu,ada lagi minah tu terpacak kat divider jalan.memandang ke arah motor2 yang parking kat tasik tu dengan gaya serabut.aku pun terfikir,budak ni hilang motor kot.xpe sat gi aku tanya.

aku pun start jet ski,singgah kejap kat depan budak tu.

"kau ni kenapa dik?dari tadi aku nampak macam ada masalah je.ada barang hilang ke?"(maksud aku motor la).

terkejut,dia jawab, "ha??eh xde ape2 yang hilang.nak jumpa orang kat sini..tapi malu...huhu..".

saat tu aku rasa nak langgar je dia.kau nak blind date pulak kat tasik ni!

"laa aku ingat apa tadi.haa pandai2 kau la," aku kata dengan nada agak kuat.xtahu kenapa aku cakap kuat.lepas tu aku pun blah dengan perasaan,perasaan...xtahulah perasaan jenis apa tu.ceh.

No comments:

Post a Comment