Friday, May 28, 2010

pendekar kaki berapi

beberapa hari lepas aku main futsal.mungkin buat kali terakhir bersama2 rakan seperjuangan.atau xde la akhir sangat.macam lambat lagi la nak dapat can macam tu.semua dah ada hala tuju masing2.

kebanyakan daripada kami memang asal dari satu team.team yang nombor satu law faculty tahun 2008 yang menang duit padahal aku dengan yu xbayar.team tu jugak kena belasah main inter-fac sampai kami rasa seronok dikalahkan.(sama budak law boleh la makan)

lepas main kami macam biasa mengamalkan cara hidup pemain pancit.hisap rokok sambil minum air kosong pejol bawak.masuk satu team lain main kat court kami tadi.

bawak sikit powww!!bawak sikit pow!!!

gila budak2 ni.betul geng kaki rembat ni.badan kecik2.rembat macam orang gila.

"ini evil team ke?" tanya aku pada alip.alip sengih macam biasa.

sambil aku ternganga tengok,timbul satu isu bergolak dalam diri aku.

"futsal rembat.di mana seninya?".

No comments:

Post a Comment