Monday, April 19, 2010

tanah dan air.

dulu bila aku dengar 1 Malaysia aku suka.sebab memang pendapat aku, untuk bersatu x perlu tunjukkan perbezaan.sebab aku dari dulu xsuka cara orang kita yang selalu tunjuk perbezaan.dalam iklan hari2 pun boleh tengok."assalamuailaikum saya ali.ni hao say ah beng.vannakam saya ramu".apa salahnya semua cakap salam sejahtera.heh.

tapi bila aku dapat tahu itu bukan idea orang kita,aku kecewa sikit.siapa x kecewa.aku respect apa.tahu2 dari consultant luar.apa salahnya pakai idea sendiri.menyesal aku xbagitahu PM pasal idea aku.kalau aku nak bagitahu pun,ada ke salurannya.yang betul2 sampai kat dia.kan.ehh bazir dow pakai orang luar.orang kita terhegeh2 bayar cukai.

apa2 pun bila dah buat kena lah pastikan betul2 jalan.biarlah orang kata israel ke apa.paling2 kurang ada usaha.agak bernas.nampak macam menjadi.aku sebagai orang muda mengharapkan sesuatu yang positif dan berterusan.terima kasih.

2 comments: