Tuesday, April 20, 2010

kira yamato



ini budak baik.anak ayong cewek aku.aku geram budak ni.comel weh.kalau main2 dengan dia,dia akan gelak.tapi sebab dia xsampai setahun gelak dia xda bunyi.dia akan bukak mulut macam nak gelak nampak gusi2 dia.alahai.tapi aku control la.kang ayong nampak aku melayan sangat anak dia tu,nanti die ingat aku ni buat2 suka budak kecik @ mengada2 pulak.

nama dia qasih querra zandria.mak aih.baiknya budak ni,3 hari aku duduk sana,sekali je aku tengok dia betul2 menangis.alahai bertuahnya ayong.mintak2 anak aku macam tu nanti heh.tapi aku nak bagi nama diorang seketul je.contohnya adam.contoh je la kan.sebab nama aku dah agak moden.perasan.eh tapi betullah.adam bin asrulna'im.ok lah tu.kalau panjang2 kang, contoh ikram dinzly narnia bin asrulna'im.macam x best je.haha.apa aku ni fikir nak beranak pulak..jauh sangat tu.

No comments:

Post a Comment