Saturday, April 24, 2010

flat seri wangi

dah 3 minggu aku pindah sini.flat lama macam ni xda siapa peduli.pkns pun dah malas nak jenguk.agak haprak la kat luarnya.jiran2?adalah sekali sekala aku sengih xpun ckp,"baru balik bang?" kat brader2 yang aku terserempak.kalau aku xde mood aku buat2 la tak perasan.jiran sebelah memang xpernah bertembung.tapi ada satu benda yang buat aku cukup kenal dia.ya...beliau adalah seorang pejuang..

"tat tat tat tat!!!tat tat tat tat!!reload!reload!bommm!!!!tat tat tat tat!!!prrrrrrrrr!!!!!prrrrrrrr!!!!!bommmm!!!!"

itu yang aku dengar hari2 bila balik.begitu yakin berperang dengan volume yang tinggi.mungkin itu menaikkan semangat beliau.bila tiada musuh atau mungkin dah pening mengadap game tu,beliau akan berehat dengan lagu saleem.

sekarang ni pun beliau sedang menabur bakti.pukul 2 pagi.

"tat tat tat tat tat tat tat tat"

aku harus berhati2.nak2 pulak bila dekat tepi tingkap atau pintu belakang.xmahu mati terkena peluru sesat.

No comments:

Post a Comment