Thursday, June 24, 2010

terbang tertinggal kaki

aku penat dan sangat lapar.angin naik sampai kepala aku rasa nak pengsan.dh dekat sebulan aku balik xpernah nampak matahari.

aku xsuka tunggu.aku xda masalah sangat dengan benda ni.tapi masa aku jadi 4 jam sehari.

bila angin perut kosong naik kepala, koordinasi aku x seimbang.aku jadi marah.aku rasa nak tumbuk orang.

masa bawak motor aku harap ada orang langgar aku.supaya aku mati nampak macam salah orang lain dan tak perlu hadap hari esok yang macam celaka.

nak naik rumah aku nampak satu pakcik pakai helmet.terbongkok sikit rapat ke dinding.masa tu hujan.sejuk dia.berdirinya xsenang.mungkin tunggu orang turun dari atas.kasihan aku tengok.aku jadi rindu.sama bapak aku yang jarang sekali aku rindu.

bila nak makan nasik,yang ada nasik siang tadi agaknya.aku cium elok lagi.baru aku tahu aku takut pada nasi basi.

besok jangan lah macam celaka.aku mahu tengok matahari terbenam.

dah lama xjumpa bapak aku.kali terakhir hantar die pergi klia masa dia nak pergi umrah.sejak dia balik,xpernah jumpa.

bilalah aku dapat cium pipi bapak aku.mungkin dah dekat 15 tahun aku xcium pipi dia.nak buat tapi xpernah buat.

3 comments:

  1. mungkin masa beliau tengah tidur. haih to pelik je .

    ReplyDelete
  2. kenapa entri terakhir bunyinya seperti satu pengakhiran ya?

    ReplyDelete