Saturday, November 28, 2009

inglourious basterds 2009

kesempitan wang & tiada teman wanita memaksa aku bertangguh2 utk tgk cerita ni.luckly anas raja download dh save dlm hard disknya.aku pn layan lah.quentin tarantino.brad pitt.nama2 besar.tgk poster muka brad pitt keji aje.aku harap sejahat snatch & fight club lah dia.heh.

layan sikit aku agak awkward.lama sikit jd lain mcm.asal??uhh jew heroes..aku susah sikit klu dgn jew nih.buat aku jd agak annoying.bukan lah aku semitism.xkiralah siapa klu jahat mst la aku xsuka.klu da bekurun korang duk bantai org islam palestin,mst lah aku xsuke.klu baik org xkisah pon.pacik jew jual carpet kt iran pon bleh hidup aman damai in muslim community.asalkan baik.

but then as a bajet film critic agaknya,aku tgk smp habis & the so called mighty jew won.hitler pn mati.haih teruk betul sejarah diorg haha.xpa lah.asalkan korang bergadoh dgn nazi.haram aku xkisah.tapi klu bergadoh dgn muslim, mmg da kena banned dh kot kt malaysia neh.xkira lah apa excuse anticipatory self defence ke ape mmg peda'ah semata2.do aku agak kecewa dgn cerita ni.kerana superjews bkn lah (act xpernah) menjadi idol atau hero aku.then layan public enemy.buat aku mcm nk menangis.bye bye blackbird.uhhh.. 2 1/2 stars for basterds.6 stars public enemy.me aint racist.heh.

No comments:

Post a Comment