Friday, May 21, 2010

gangguan yang indah


jiran al-qaeda yang berperang kat pc dengan volume tinggi xda.aku ambil kesempatan untuk tidur.

dan dan ada bunyi nyaring.

"ha mari mari mari rambutan manis mari mari rambutan!!!",di ulang2.record taruk kat kaset agaknya.

"rambutan amenda pulak ni..".

aku turun bawah.nak marah kena plan dulu.aku ingat nak buat macam ni.

"apa ni bang.benda orang tengah tidur ni.abang bising2 pulak".lepas tu cabut kunci lori dia campak dalam longkang.kalau bertumbuk, aku dah usha dah beluti2 kayu yang boleh aku pakai kat tepi rumah auntie ni.kalau xboleh nak menang jugak,aku macam biasa ada backup plan.sepucuk revolver colt peninggalan arwah atuk aku terikat pada kaki.tapi aku pakai seluar pendek.xpe.aku ikat kat peha.

sampai je kat lori dia aku cekak pinggang.aku datang dekat dia aku halakan jari aku kat buah rambutan yang berlonggok.lalu berkata.

"ni kira macam mana ni bang?"
lalu aku mengahabiskan masa lebih kurang 20 minit mencangkung kat belakang lori sambil makan buah rambutan.kami juga bertukar2 nombor telefon sebab aku cerita sama dia rumah kat kampung banyak pokok rambutan yang mana terlalu banyak untuk dimakan dan xbaik membazir.nanti aku tolak murah2,boleh dia makan duit orang bandar.

No comments:

Post a Comment